Loppio - Reisverslag uit Mori, Italië van Marijke Gerritse - WaarBenJij.nu Loppio - Reisverslag uit Mori, Italië van Marijke Gerritse - WaarBenJij.nu

Loppio

Door: Gerrit

Blijf op de hoogte en volg Marijke

29 Mei 2018 | Italië, Mori

Hoi hier weer een verslag van onze trip.
Hier gast alles goed . Er is hier van alles te zien en de route is nooit vervelend. Na iedere bocht zit je weer met open mond op je fiets.
Wat id het hier toch mooi en rustig en dan die grote heuvels om je heen je voelt je gewoon een dwerg. Na een bezoek aan Bolzano de route weer opgexocht en naar de volgende camping in Lana.
Na een lekket biertje en rode wijn en couscous zikn we lekker gaan slapen en ja hoor vanmorgen vroeg weer wakker worden door de regen. Alles natuurlijk weer zeiknat maar dat mag de pret niet drukken. Een uurtje later dan gewoonlijk zijn we vertrolken voor een vlakke rit van 90 km en onderweg nog even naar Trento geweest en iedereen maar naar je fiets kijken of het geen Ebike is. De mensen kunnen het niet geloven dat je vanuit Schiplap op de fiets gaat naar Rome. Dat is toch waanzin.. En we worden zelfs gefotografeerd en als dat maat niet voor de playboy is. Nu zitten we lekker op de camping en Cor/Kees is met zijn favorieten hobby bezig
Pannekoeken bakken joepie wat worden wij weer verwend
Met ons gaat echt alles goed en iedereen is weer topfit.
Nou snaveltjes toe en oogjes dicht welteruste .

• 29 Mei 2018 - 21:53

Jan:

Morgen een paar rondjes om de arena in VERONA !!
    Leuk om jullie te volgen en het weer een beetje te herbeleven.
    Fijne tocht verder gewenst!

• 30 Mei 2018 - 10:40

Cor:

Ga dat blad vast kopen....
    Goede reis!!

• 30 Mei 2018 - 11:03

Ien En Theo:

Wat leuk om jullie reis te volgen
    Jan je krijgt de groeten van Juul en Irene we hebben net koffie gedronken maar geen americain.
    Hier alles goed niet van dat hele mooie weer maar de temperatuur is goed.groetjes
    En goede reis verder

• 30 Mei 2018 - 18:22

Claske Braun:

Dat was weer een leuk bericht, fijn dat iedereen weer topfit is, maakt het fietsen een heel stuk leuker, nog veel mooie kilometers, ik fiets wel weer naar Noordwijkerhout

• 30 Mei 2018 - 20:22

Kees Van Paassen:

hallo bikkels , al is het een zware tocht , jullie worden wel verwent door de kok !!!!!!!
    Weeeeeeeer lekkerrrrrrr pannenkoeken !!
    Nu jullie in Italie zijn, zit het grootste stuk er op.
    Als ik de verhalen zo lees , wordt het vast wel een aardig plakboek bij elkaar.
    Hebben jullie nog veel banden moeten plakken of rijden jullie massief......
    Het weer is hier best wel aardig warm , maar dat geeft natuurlijk wel eens een buuuuuuuuuitje !!!
    Dinsdag aan het eind van de middag viel er in De Lier binnen een uur 70mm....dat was best heftig.
    Het meeste is alweer weg hoor.
    Verrder wens ik jullie een mooi en gezond laatste stukje naar ROME !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

PS kees wordt er wel eentje om van de winter rekening mee te houden...

• 31 Mei 2018 - 14:28

Truus Den Uijl:

leuk Marijke om met jullie te kunnen mee beleven.Ook bij jullie is het weer wisselend begrijp ik.Hier bloedheet afgewisseld met behoorlijke buien,hoewel we er in Alphen nog genadig afkomen tot nu toe.Ter-Aar,op 'n steenworp afstandheeft helemaal blank gestaan,volgens de berichten was daar 81 mm regen gevallen.
    Ik ben wel laat met m'n reactie maar ik ben nog met 'n paar andere dingen bezig.Vind het wel heel leuk dat dit mogelijk is.En ik bewonder de prestatie die jullie leveren.Liefs Truus