Kleingemünd - Reisverslag uit Neckarzimmern, Duitsland van Marijke Gerritse - WaarBenJij.nu Kleingemünd - Reisverslag uit Neckarzimmern, Duitsland van Marijke Gerritse - WaarBenJij.nu

Kleingemünd

Door: Kees

Blijf op de hoogte en volg Marijke

18 Mei 2018 | Duitsland, Neckarzimmern

Na een nacht met weer treingeluid op camping Haide bij Neckargemünd gaan we ‘s morgens weer terug naar Heidelberg voor de spuit van Marijke. Ze moest er voor 12 uur zijn. Onderweg nog een keer gevallen: kapotte knie en zo naar de dokter. Daar aangekomen meer dan een half uur gewacht. Toen naar de kerk waar Gerrit en Jan stonden te wachten. Koffie gedronken en toen gaan fietsen. Ze hadden daar helaas geen gebak want Gerrit moest trakteren want hij was jarig (pech) maar toen doorgefietst naar Eberbach en daar koffie gedronken met heerlijk gebak. Onderweg veel kastelen gezien en sluizen, niet van die goede fietspaden maar het ging wel als je een beetje de kuilen ontweek. Niet zoveel gefietst door het oponthoud bij de dokter. We kwamen Tillie uit Schipluiden tegen maar ze was het niet. We hebben echt kromgelegen. S avonds pan met macaroni gehakt uien en courgette gegeten met sla met feta. “Maar het boeit me toch niet”:de uitspraak van Kees van 2018. We stonden op camping Cimbria in Neckarzimmern

• 19 Mei 2018 - 21:23

Jeanette :

Dan weet ik eindelijk van wie Saar die uitspraak heeft...... of is het andersom

• 20 Mei 2018 - 13:22

Claske Braun:

Ach....een beetje oponthoud zal jullie niet deren

• 20 Mei 2018 - 13:24

Claske Braun:

Raar dar steeds maar de helft van mijn verhaalgeplaatst wordt