Jülich - Reisverslag uit Jülich, Duitsland van Marijke Gerritse - WaarBenJij.nu Jülich - Reisverslag uit Jülich, Duitsland van Marijke Gerritse - WaarBenJij.nu

Jülich

Door: Marijke

Blijf op de hoogte en volg Marijke

13 Mei 2018 | Duitsland, Jülich

Na een droge zonnige dag gisteren, nu de hele dag nat. Maar wel een heel end gefietst. Tussen de 134 (kilometerteller) en 144 (Endomondo) km. Vanaf Rooi naar Roermond nog een snelle route genomen. Wel saai, vanaf Helmond langs de Zuid Willemsvaart (wat is die lang en recht), daarna wat veel rijkswegen. Maar het schoot wel op. Vanaf Roermond hebben we Reitsma gevolgd met een mooie route, veelal onverhard. Dus je begrijpt hoe de fietsen er dan bij nat weer uitzien. Vooral als Gerrit voor je nog een paar plassen meepikt (

• 13 Mei 2018 - 18:10

Gerrit:

Niet gevraagd of ze achter mij wilden rijden.
    Maar morgen mag ik een stukje schrijven.

• 13 Mei 2018 - 20:39

Els:

Jammer van het weer maar jullie gaan wel snel.

• 13 Mei 2018 - 21:17

Regina:

Dat gaat lekker Marijke. Nu in je tentje of een comfortabele kamer met douche? Veel plezier en je krijgt Gerrit nog wel!.

• 14 Mei 2018 - 05:13

Marian:

Als het goed is krijgen jullie de komende dagen beter weer, al lijkt de regen jullie niet te deren;-).

Goed vervolg. Kijk uit naar volgende bericht!!
    Lieve groeten
    Marian

• 14 Mei 2018 - 08:52

Peter Van Den Heuvel:

Hallo Gerrit en anderen,
    Leuk om jullie op deze manier te volgen op jullie fietstocht naar Rome.
    Veel plezier onderweg.
    Groet, Peter

• 14 Mei 2018 - 16:35

Claske Braun:

Zo te zien schieten jullie hard op,met goed weer, nu tentje opzetten en lekker eten met een glaasjewijn

• 14 Mei 2018 - 18:02

Sjáak:

Sjaak, laat Gerrit dan achteraan fietsen, jullie doen het verders goed, ga zo door