Gerritse4Rome - Reisverslag uit Sint-Oedenrode, Nederland van Marijke Gerritse - WaarBenJij.nu Gerritse4Rome - Reisverslag uit Sint-Oedenrode, Nederland van Marijke Gerritse - WaarBenJij.nu

Door: Marijke

Blijf op de hoogte en volg Marijke

12 Mei 2018 | Nederland, Sint-Oedenrode

Zo, de kop is eraf. Vandaag Schipluiden-St. Oedenrode (ofwel Rooi). 133,5 km. Maar we hebben wel gesmokkeld want eerst in Rotterdam de waterbus naar Sliedrecht. Daarna naar Gorinchem-Woudrichem en via de Bommelerwaard naar Den Bosch. Nu zitten we heerlijk in de tuin van Helma, die haar hele huis voor ons beschikbaar gesteld heeft. Wat zijn er toch lieve mensen op de wereld en met name in Rooi.

• 12 Mei 2018 - 18:49

Gerrit:

Leuk die verhaaltjes.
    Doe je goed.

• 12 Mei 2018 - 20:07

Els:

Prima eerste dag zeker? Mooi weer om te fietsen en varen met de watertaxi. Veel succes morgen. Xxx kus van jullie zus.

• 12 Mei 2018 - 21:30

Jack:

Hopelijk hebben jullie de verdere reis ook dat mooie weer. Goede reis en geniet van al het moois onderweg.

• 13 Mei 2018 - 14:05

Claske Braun:

Zo.... de kop is er af, nog steeds mooi weer?
    Wij hebben in de regen gelopen

• 13 Mei 2018 - 17:39

Lou En To Voogt:

Jullie mogen bij ons ook wel een nachtje komen slapen! Ligt dat op de route?