Jakemage - Reisverslag uit Rome, Italië van Marijke Gerritse - WaarBenJij.nu Jakemage - Reisverslag uit Rome, Italië van Marijke Gerritse - WaarBenJij.nu

Jakemage

Door: Marijke

Blijf op de hoogte en volg Marijke

11 Juni 2018 | Italië, Rome

De tocht is volbracht. We zijn gisteren aangekomen in Rome. Het was nog een pittig ritje. En bovendien was het lekker warm. De weg was nu wel heel slecht. Grote gaten. We kwamen nog een paar Nederlanders tegen die naar Nederland reden. Die hadden nog een ritje voor de boeg. Om een uur of elf hadden we wel trek ik koffie, maar we moesten van Jan nog iets verder rijden. En toen kwamen we dus nooit een koffietent meer tegen. Uiteindelijk kwamen we toen toch langs een restaurantje. Het bleek een patisserie te zijn met heeeeeerlijke gebakjes en ijs. Alleen hadden ze koffie uit een automaat, dus dat werd hem niet. Toen eerst maar een lekker ijsje genomen en bij de eerstvolgende pizzeria koffie besteld. Daar waren ze niet veel gewend want de melk voor de cappuccino moest bij de buren gehaald worden en ook het wisselgeld hadden ze niet in huis. Na nog een eindje doorfietsen, konden we afdalen naar de camping. Daar hebben we lekker bij Mariëtte en Marga geluncht. Zij waren een dag eerder gekomen en hadden zich al in de huisjes geïnstalleerd. Even later zijn wij nog naar het Sint Pietersplein gefietst. Grotendeels over een fietspad, maar er stond zoveel riet dat je het fietspad af en toe niet meer zag. Toen nog even de drukte van Rome. Nog een tram die uit de rails gelopen was en toen waren we ineens op het Sint Pietersplein. Appie kwam ook naar het plein toe. En dan is het klaar. Raar idee hoor dat het voorlopig weer voorbij is. Laten we hopen dat we nog lang en gelukkig leven en nog eens zo’n tochtje kunnen maken.

• 12 Juni 2018 - 05:53

Regina:

• 12 Juni 2018 - 08:07

Kees Van Paassen :

Toppie gedaan kanjers,petje af. Hoeveel km hebben jullie nu gereden? Na deze monstertocht mag je toch wel bij de paus op audiëntie komen? Zo nu een week of 2 uitrusten daar en dan weer terug op de fiets of nemen jullie de trein? In ieder geval petje af. Geniet er nog even van.

• 12 Juni 2018 - 11:55

Cor.:

Mooi dat jullie gezond en wel aangekomen zijn op de bestemming,
    met al die vlaggetjes in jullie volledig profiel!
    Dit ga je niet meer vergeten.
    Nog een fijne tijd, en tot veilig thuis.

• 12 Juni 2018 - 11:56

Lou En To:

Wat zijn jullie geweldig! Van harte gefeliciteerd na deze monsterrit! Nu even lekker genieten daar, dat hebben jullie wel verdiend. als jullie last krijgen van afkik verschijnselen fiets je nog maar een stukkie. Goede reis terug! En we gaan jullie verhalen missen. Doei

• 12 Juni 2018 - 13:16

Ellen Van Donk:

Gefeliciteerd!!!!!!! een geweldige prestatie!

Groetjes Ellen en Ton

• 12 Juni 2018 - 15:54

Jos&Corry:

Marijke en broers gefeliciteerd met weer zo’n geweldige fietsprestatie. Het was weer leuk om het wel en wee van onderweg te lezen. Bedankt daarvoor! Geniet met jullie familie van het
    mooie Rome met hopelijk beter weer dan over het algemeen tijdens jullie tocht.
    Lieve groeten Corry&Jos

• 12 Juni 2018 - 19:20

Karin En Peter Van Der Gaag:

Super prestatie!!
    Gefeliciteerd allemaal....
    Groetjes Karin en Peter

• 12 Juni 2018 - 20:20

Helma:

Super gedaan en ik vind het geweldig dat jullie dit met elkaar hebben mogen beleven! Leef nog lang en ik wens jullie nog vele mooie en bijzondere reizen toe!

• 15 Juni 2018 - 08:54

Anita Van Den Bos:

Zo Gerrit en familie wat een top prestatie.

Allemaal gefeliciteerd !!!

groetjes Anita

• 16 Juni 2018 - 09:31

Leen Dekker:

Welkom thuis , de Paus nog gesproken?