Garmisch Partenkirchen - Reisverslag uit Sengenthal, Duitsland van Marijke Gerritse - WaarBenJij.nu Garmisch Partenkirchen - Reisverslag uit Sengenthal, Duitsland van Marijke Gerritse - WaarBenJij.nu

Garmisch Partenkirchen

Door: Marijke

Blijf op de hoogte en volg Marijke

23 Mei 2018 | Duitsland, Sengenthal

Even een kort berichtje want het is bedtijd. Vannacht heerlijk uitgerust in een echt bed. Ook nog een lekker ontbijt gekregen:nou dan kun je er weer even tegenaan. Weer veel kilometers gemaakt (110), maar het scheelt als je een goede nachtrust hebt gehad. Mooie bergen die steeds dichterbij kwamen inclusief de sneeuw die je nog zag liggen. De hele dag goed weer, pas toen we de camping bereikten begon het te stortregenen. Maar bij de receptie zaten we droog en na verloop van tijd durfden we het aan om de tenten op te zetten en is het ook droog gebleven. Kees heeft weer een lekker potje gekookt: aardappeltjes met kipfilet en allerlei groenten erdoor. We kunnen er weer tegen. Morgen trekken we Oostenrijk in. De groeten allemaal.

• 23 Mei 2018 - 21:39

Els:

Toppers hoor. En kijk uit voor de verspringers.

• 23 Mei 2018 - 21:52

Mariëtte:

Hoi allemaal,
    Carmisch-Partenkirchen,
    Jullie hebben flink doorgesjeesd.
    Ja Oostenrijkers hebben een dermate goed contact met de grote
    baas van boven “dat na tienen de kraan open gaat en het licht uit” vaste
    prik op onze fietstochtjes en dan met alles aan in de slaapzak.
    Morgen een adembenemende route hoop dat de zon erbij is.
    Gruss got!
    Kees moet wel een erg groot potje hebben Marijke
    maak daar is een foto van.