Dillingen an der Donau - Reisverslag uit Dillingen an der Donau, Duitsland van Marijke Gerritse - WaarBenJij.nu Dillingen an der Donau - Reisverslag uit Dillingen an der Donau, Duitsland van Marijke Gerritse - WaarBenJij.nu

Dillingen an der Donau

Door: Marijke

Blijf op de hoogte en volg Marijke

21 Mei 2018 | Duitsland, Dillingen an der Donau

Wat is dat heerlijk wakker worden in je tentje als de zon schijnt. Dan gaat alles beter. We hadden broodjes besteld en lekker ontbeten. Toen weer op weg, langs Schwabsberg, Westhausen en toen na Lauchheim klimmen, klimmen naar slot Kapfenburg dat je al van verre boven op de berg zag liggen. Je denkt dan eerst we rijden erlangs, maar dan sta je toch ineens bij het slot. We hadden al gehoord dag het de moeite waard was en dat het als internationaal muziekcentrum gebruikt werd. We hoorden ze inderdaad oefenen. Mooi om te horen. Ook wel leuk om daar een stempel te halen. Dat was nog even klimmen de toren in. Toen zijn we weer verder gefietst naar Neresheim voor de koffie en een snelle Jelle. Tussen de middag op een bankje geluncht. Waar het superdruk was met lokale fietsers (een en al e-bikes). Daarna was het nog maar een klein stukje naar Dillingen, waar we kamperen aan de Donau.

• 21 Mei 2018 - 21:57

Mariëtte:

Wat een leuk berichtje Marijke eindelijk Here Comes The Sun?
    Mooi stukje langs de Donau druk denk ik deze dagen.
    Heb je last van de teek?
    Doet de knie van broer Kees het weer?
    Ja, het lijf moet het wel blijven doen zal ik maar zeggen.
    Het is erg leuk om jullie te volgen.
    Mooie fietsdag morgen.

• 22 Mei 2018 - 09:34

Jacqy Anholts:

Hoi Marijke en broers,
    Leuk om jullie te volgen, veel succes en hopelijk zonder verdere blessures de tocht afmaken! gr JAcqy

• 22 Mei 2018 - 09:33

Jacqy Anholts: