Bacharach - Reisverslag uit Bacharach, Duitsland van Marijke Gerritse - WaarBenJij.nu Bacharach - Reisverslag uit Bacharach, Duitsland van Marijke Gerritse - WaarBenJij.nu

Bacharach

Blijf op de hoogte en volg Marijke

15 Mei 2018 | Duitsland, Bacharach

Vandaag weer verder richting rome.eerst lekker brood gegeten en daarna op de fiets met de bagage natuurlijk. Het was vandaag lekker weer en hebben veel gezien van de Rijn. Koffie gedronken in een plaatsje na de grote stad Koblenz. In Koblenz hebben we de Moezel in de Rijn zien stromen. We zijn daarna verder gereden en zitten nu in bacharach. Vandaag ook nog niet kennen koken wegens gebrek aan potten en pannen. Dus waren wij verplicht om weer de kok van het campingrestaurant aan het werk te zetten. Hij heeft goed zijn best gedaan. Het wordt nu tijd om te gaan rusten/slapen. Tot morgen weer.

• 16 Mei 2018 - 06:41

Anneke:

Wat gaan jullie snel.

• 16 Mei 2018 - 08:35

Frank:

Behalve fietsen is het dus ook genieten. Geweldig.

• 16 Mei 2018 - 10:08

Marja :

Jullie fietsen als een speer! Leuk om de reis te volgen.
    Nog goeie en gezellige kilometers met elkaar.